niedziela, 4 października 2015

to i owo

Hello everyone!
Dziś powinna pojawić się druga część z relacji po Norwegii, ale się nie pojawi, bo weekend poukładał się trochę inaczej niż miał, a ja mistrzem organizacji czasu nie jestem... To właśnie muszę dopracować w swoim grafiku. 
Dla każdego doba ma 24h, taką samą ilością czasu dysponuje każdy z nas i tylko od nas zależy jak go spożytkujemy. 
Wiecie o co mi chodzi, nie? Wiadomo, że każdy ma obowiązki i jest zmęczony, ale można się zmobilizować i zrobić parę rzeczy, a można też leżeć na kanapie i pozwolić by pochłonął nas Internet...na przykład.


Dziś chciałam Wam pokazać kilka pięknych zdjęć, które mnie zachwyciły, poprawiły humor czy zainspirowały w ciągu minionego tygodnia. Mam nadzieję, że i Wam się spodobają. 



                                                     
Jesienna stylóweczka <3



Tak bym chciała wyglądać pijąc poranną poniedziałkową kawę... 
Nie będę Wam pokazywać jak w rzeczywistości wyglądam haha :)





 na koniec zapowiedz kolejnego postu, pojawi się parę zdjęć z weekendowego spaceru, ciekawe czy ktoś wie gdzie były robione :) 


Wiele zachodów słońca za nami, wiele przed nami...  życzę sobie i Wam by każdy przeżyty dzień by tak wyjątkowy jak to niebo poniżej :)
 Wszystko zależy od nas! To my jesteśmy Panami naszego losu! 
Wiem, że to banalne słowa, ale ja w końcu zaczynam je brać na poważnie.


I tym optymistycznym akcentem żegnam się z Wami
Buziaczki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz