niedziela, 30 marca 2014

wiosna

Och te weekendy- dobrze, że są tak często, szkoda, że są tak krótkie... Już jutro do pracy, ale teraz jeszcze mogę wrócić myślami do minionego czasu, podzielić się wspomnieniami i obrazami :)

Wygląda na to, że słoneczko postanowiło na dobre wyjść zza chmur także w Oslo! Temperatura, choć przez szybę wygląda na 20 stopni, tak naprawdę oscyluje jeszcze w granicach 10C. Od razu człowiek ma więcej chęci do życia, pojawia się uśmiech na twarzy i energia do działania.

Dziś wybraliśmy się na spacer do Sognsvann, jest to jezioro położone w północnej części miasta. Miejsce bardzo popularne i chętnie odwiedzane w celach rekreacyjno-wypoczynkowych. Można było spotkać wielu grillujących, biegających, spacerujących czy piknikujących mieszkancow. Wodę, w niektórych miejscach pokrywał jeszcze lód, ale zauważyć można również było milsze akcenty nowej pory roku.









Następnym punktem wycieczki był półwysep Bygdøya, gdzie przywitał nas starszy pan grabiący liście przy plaży (nudystów jak się okazało), przyodziany jedynie w wysoko podciągnięte skarpety ^_^
Nie spodziewałam się, że przy tak niskiej temperaturze, nie oddzieleni żadnym krzaczkiem, będą jednać się z naturą nasi współużytkownicy plaży. W drodze powrotnej zauważyłam drogowskaz, także nie mogę powiedzieć, że mnie nie ostrzeżono :P oczywiście nic nie mam do nudystów. Gratuluje odwagi i swobody. Ja niestety jestem trochę bardziej wstydliwa.

Półwysep ten oczywiście nie słynie tylko z tego typu uciech! Wyposażony w wiele muzeów, pięknych willi, starodawnych zabudowań i duże obszary zieleni, także zachęca wiele osób do odwiedzin.




I na zakończenie chciałabym życzyć wszystkim miłego wieczorku i przyjemnego tygodnia z dużą ilością słoneczka i uśmiechu :*

2 komentarze:

  1. Wygladasz cudownie :)
    A dwa ze na bygdoy nawet swoja rezydencje ma król więc chatki są tam wystrzałowe zawsze sobie podziwiam przy okazji spacerów i wzdycham, że może kiedyś :)

    Super spacer ciesze się że już możemy zamienić kurtki na lżejsze trochę mi tego brakowało <3


    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy bez ostrzeżenia chciałabym trafić na plkażę nudystów :D Starszy pan w skarpetkach był przynajmniej przystojny? :D

    OdpowiedzUsuń